« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

3. Informacja Wójta z prac w okresie między sesjami, w tym Informacja w zakresie określonym w art. 24h ust.12 ustawy o samorządzie gminnym - analiza oświadczeń majątkowych.

4. Informacja Przewodniczącej Rady Gminy z prac w okresie między sesjami, w tym Informacja w zakresie określonym w art. 24h ust.12 ustawy o samorządzie gminnym - analiza oświadczeń majątkowych.

8. Rozpatrzenie i podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, w szczególności częstotliwość odbierania odpadów komunalnych od właściciela nieruchomości i sposób świadczenia usług przez punkty selektywnego zbierania odpadów komunalnych.

9. Rozpatrzenie i podjęcie uchwały w sprawie obowiązku ponoszenia przez właścicieli nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno-wypoczynkowe opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w wysokości określonej dla nieruchomości, na której nie zamieszkują mieszkańcy.

10. Rozpatrzenie i podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie Regulaminu przyznawania i wypłacania niektórych dodatków oraz innych składników wynagrodzenia nauczycielom zatrudnionym w szkołach i przedszkolach prowadzonych przez gminę Nieporęt.

14. Zapytania i wolne wnioski.

15. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej