Porządek obrad
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Informacja Wójta z prac w okresie między sesjami, w tym Informacja w zakresie określonym w art. 24h ust.12 ustawy o samorządzie gminnym - analiza oświadczeń majątkowych.
4.
Informacja Przewodniczącej Rady Gminy z prac w okresie między sesjami, w tym Informacja w zakresie określonym w art. 24h ust.12 ustawy o samorządzie gminnym - analiza oświadczeń majątkowych.
5.
Rozpatrzenie i podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Nieporęt na lata 2022 - 2034.
6.
Rozpatrzenie i podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej na 2022 Gminy Nieporęt.
7.
Rozpatrzenie i podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Nieporęt.
8.
Rozpatrzenie i podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, w szczególności częstotliwość odbierania odpadów komunalnych od właściciela nieruchomości i sposób świadczenia usług przez punkty selektywnego zbierania odpadów komunalnych.
9.
Rozpatrzenie i podjęcie uchwały w sprawie obowiązku ponoszenia przez właścicieli nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno-wypoczynkowe opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w wysokości określonej dla nieruchomości, na której nie zamieszkują mieszkańcy.
10.
Rozpatrzenie i podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie Regulaminu przyznawania i wypłacania niektórych dodatków oraz innych składników wynagrodzenia nauczycielom zatrudnionym w szkołach i przedszkolach prowadzonych przez gminę Nieporęt.
11.
Rozpatrzenie i podjęcie uchwały w sprawie przekazania wniosku Wójtowi Gminy Nieporęt według właściwości.
12.
Rozpatrzenie i podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji.
13.
Przyjęcie protokołów z LXII, LXIII sesji.
14.
Zapytania i wolne wnioski.