Porządek obrad
                
                2. 
                Przyjęcie porządku obrad.
            
                    
         
                
                3. 
                Informacja Wójta z prac między sesjami.
            
                    
         
                
                4. 
                Rozpatrzenie i podjęcie uchwały w sprawie utworzenia Nieporęckiej Rady Seniorów oraz nadania jej Statutu.
            
                    
         
                
                5. 
                Rozpatrzenie i podjęcie uchwały w sprawie nadania honorowego tytułu ,,Zasłużony dla Gminy Nieporęt”.(dot. B.D)
            
                    
         
                
                6. 
                Rozpatrzenie i podjęcie uchwały w sprawie nadania honorowego tytułu ,,Zasłużony dla Gminy Nieporęt”. (dot. S.R)
            
                    
         
                
                7. 
                Rozpatrzenie i podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Nieporęt  na lata 2025- 2042.
            
                    
         
                
                8. 
                Rozpatrzenie i podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej na 2025 Gminy Nieporęt.
            
                    
         
                
                9. 
                Rozpatrzenie i podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Legionowskiemu.
            
                    
         
                
                10. 
                Rozpatrzenie i podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zarządzenia poboru podatków od osób fizycznych: rolnego, leśnego i od nieruchomości w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów oraz określenia wynagrodzenia za inkaso.
            
                    
         
                
                11. 
                Rozpatrzenie i podjęcie uchwały w sprawie zasad przejmowania dróg na mienie Gminy.
            
                    
         
                
                12. 
                Rozpatrzenie i podjęcie uchwały w sprawie szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji.
            
                    
         
                
                13. 
                Rozpatrzenie i podjęcie uchwały w sprawie planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli na 2025 r. oraz ustalenia maksymalnej kwoty dofinansowania opłat za formy doskonalenia pobieranych przez placówki doskonalenia nauczycieli, uczelnie i inne podmioty, których zadania statutowe obejmują doskonalenie zawodowe nauczycieli oraz form i specjalności kształcenia, na które dofinansowanie jest przyznawane.
            
                    
         
                
                14. 
                Rozpatrzenie i podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Nieporęt do realizacji Programu „Asystent Osobisty Osoby z Niepełnosprawnością” - edycja 2025 realizowanego ze środków Funduszu Solidarnościowego.
            
                    
         
                
                15. 
                Rozpatrzenie i podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania.
            
                    
         
                
                16. 
                Rozpatrzenie i podjęcie uchwały w sprawie przekazania uzasadnień do wniosku Wójtowi Gminy Nieporęt według właściwości.
            
                    
         
                
                17. 
                Przyjęcie protokołów z XIII i XIV sesji Rady Gminy Nieporęt.
            
                    
         
                
                18. 
                Przedstawienie sprawozdania z pracy Rady w 2024 roku.
            
                    
         
                
                19. 
                Przedstawienie sprawozdań z pracy komisji stałych w 2024 roku.
            
                    
         
                
                20. 
                Zapytania i wolne wnioski.